

Grupa Deftrans, z wiodącą marką Defra, produkującą meble łazienkowe i kuchenne oraz wspierającymi rozwój społeczny instytucjami – Kreatywnym Obiektem Multifunkcyjnym i Społeczną Szkołą Podstawową – tworzy harmonijny system organizacji, w którym biznes, edukacja i kultura wzajemnie przenikają się, uzupełniają i łączą.
Deftrans to wiodący producent na polskim rynku wyposażenia łazienek i kuchni. Rocznie dostarcza ok. 100 tysięcy sztuk mebli do odbiorców, z ponad 30 krajów na całym świecie. Zatrudnia blisko 600 pracowników, łącznie w trzech lokalizacjach w Polsce – na obszarze Doliny Baryczy – w wielkopolskim Odolanowie i dolnośląskim Miliczu oraz w Jedlance na Lubelszczyźnie. Od blisko 30 lat konsekwentnie tworzy portfolio kilku marek – Defra, Nas, Fig – dziś skonsolidowanych pod wspólnym brandem Defra.
Defra to kolekcje mebli tworzonych z myślą o potrzebach współczesnych użytkowników, w poczuciu odpowiedzialności za naturę oraz z dbałością o dobry dizajn i piękno detali.
Powołana przez spółkę Deftrans Fundacja KOM wspiera rozwój edukacji i kultury w regionie. Jej wiodącym projektem jest Społeczna Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Miliczu prowadząca innowacyjne programy edukacyjne, kształtująca postawy odpowiedzialności i rozwijająca kompetencje przyszłości.
Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny, działający w miejscu dawnej milickiej fabryki szklanych ozdób choinkowych to edukacyjno – turystyczne centrum w Dolinie Baryczy, z Muzeum Bombki i Ambasadą Wzornika Dolnośląskiego. Zajmuje się szeroko pojętą edukacją, kulturą i turystyką, wspierając regionalne dziedzictwo kulturowe i lokalnych twórców.
Potwierdzeniem deklarowanych wartości Grupy Deftrans – rzetelności, szacunku i odpowiedzialności – jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań na rzecz środowiska naturalnego, a także działania funkcjonującej przy Deftrans Fundacji KOM zapewniającej dobrostan i rozwój przyszłym pokoleniom, zachowującej dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe regionu. Odpowiedzialność społeczna ma również swoje odzwierciedlenie w etyce postępowania w kontaktach z pracownikami, partnerami biznesowymi i konkurencją.
